
پایگاه اطلاع رسانی بلورگچساران:
*شهردار دوگنبدان عید فطر را تبریک گفت*
شهردار دوگنبدان در پیامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه رمضان ، فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت .
متن پیام مسعودظفری به این شرح است:
*بسم الله الرحمن الرحیم*
*عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت*
*صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت*
عید سعید فطر ، عید توفیق بر عبودیت و بندگی است که با تهذیب نفس و بهره مندی از فیوضات و برکات معنوی فرا رسید و دل های مشتاق را که در زیباترین و دلنشین ترین ضیافت معبود با سرافرازی گذر کردند شادمان کرده است.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز ، حلول ماه شوال المکرم و فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر ، روز شکوفایی فطرت و نزول رحمت الهی را به همه مردم ایران اسلامی ، بویژه همکاران ارجمند تبریک عرض می نمایم . از درگاه خداوند ایامی شاد، سرشار از خوبی ها و سلامتی برای همگان مسئلت می نمایم.
مسعود ظفری
شهردار دوگنبدان




