ویژه خبری

خبرنگاران فعال حوزه صنعت نفت گچساران تجلیل شدند

آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه صنعت نفت گچساران با حضور سرپرست روابط عمومی و رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه صنعت نفت گچساران با حضور سرپرست روابط عمومی و رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان همراه با ضیافت شام در باشگاه کارمندان شرکت نفت گچساران برگزار شد.

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گچساران در این آیین نقش خبرنگاران در تحقق اهداف توسعه را برجسته ارزیابی کرد.

«مهدی محسنی» هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را فرصتی برای قدردانی از فعالان عرصه اطلاع رسانی ذکر کرد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این آیین اظهار کرد: رسانه های ارتباط جمعی می توانند با ایجاد جو  همدلی به ارتقای ورزش قهرمانی کمک کنند.

«رحمت الله محمدی» با اشاره به درخشش ورزشکاران گچساران در لیگ های کشوری، پیش از شیوع ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد: امسال ورزشکاران بتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی در پایان از ارائه خدمات ورزشی به خبرنگاران شهرستان خبر داد.

برپایه این گزارش در خاتمه این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!