به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، با بيان اينكه هرساله در آغاز سال جديد تصادفات جادهاي و بروز سوانح رانندگي شيريني جشن نوروز را دركام برخي از هموطنانمان تلخ ميكند، گفت: بروز حوادث جادهاي دلايل و عوامل متعددي دارد اما شايد مهمترين عامل اين اتفاق ناگوار خطاي انساني و عدم رعايت قوانين و توصيههاي راهنمايي و رانندگي باشد.
مدير عامل شركت بهرهبرداري نفت و گاز گچساران با اشاره به پويش نه به تصادف افزود: اين پويش حركتي فرهنگي اجتماعي در راستاي كاهش تصادفات جادهاي بوده كه تبليغ و ترويج آن در سطح جامعه ميتواند اثرات مثبتي به همراه داشته باشد.
حافظينيا با بيان اينكه رانندگي ايمن با رعايت قوانين، انتخابي عاقلانه براي سلامت هموطنان در جاده و ثبت خاطراتي خوش است، تصريح كرد: رعايت قوانين رانندگي در روزهاي مختلف به ويژه تعطيلات نوروزي گامي مهم در جلوگيري از بروز حوادث جاني و مالي همچنين پيامدهاي تلخ روحي و رواني براي خانوادهها است.
وي خود را يكي از متعهدان به اين پويش عنوان كرد و گفت: بنده به عنوان يكي از شهروندان گچساراني براي حفظ امنيت جاني و روحي و رواني هموطنان و جلوگيري از بروز حادثه تلخ رانندگي به اين پويش پيوستهام اگر چه همواره در رانندگي و مسافرتهاي جادهاي مقيد به رعايت قوانين بودهام.
حافظينيا با بيان اينكه شركت بهرهبرداري نفت و گاز گچساران در گستره 4 استان خوزستان، بوشهر، فارس و كهگيلويه و بويراحمد فعاليت دارد و تردد بسياري توسط ماشينآلات و خودروهاي مختلف اين شركت در حال انجام است، بيان كرد: روزانه ترددهاي زيادي توسط خودروهاي اين شركت در جادههاي مختلف در حال انجام است، بنده از همكاران دلسوز و خدوم خود خواستار پيوستن به اين پويش و اعمال اهداف آن در راستاي كاهش تصادفات جادهاي و رقم زدن سالي پراز لبخند و شادي براي هموطنان عزيز در سراسر ايران اسلامي هستم.
نظر خود را ارسال کنید




