به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، صبح امروز شنبه ۲۶ مهرماه، آیین افتتاحیه المپیادهای ورزشی درونمدرسهای با حضور فرماندار شهرستان، مدیریت آموزشوپرورش، کارشناسان حوزههای پرورشی و تربیتبدنی و نمایندگان بسیج دانشآموزی در دبستان نرگس برگزار شد.
این برنامهی متنوع و بانشاط با همکاری شایسته عوامل اجرایی و دانشآموزان دبستان نرگس اجرا شد.
در آغاز مراسم، آیاتی چند از کلامالله مجید توسط حاملان قرآن ـ از دانشآموزان این مدرسه ـ تلاوت گردید.
در ادامه، اجرای برنامههای ورزشی همچون اسکیتسواری، تکواندو، ژیمناستیک، رژهی ورزشی دانشآموزان و همچنین دو بخش ریتم و گیم که با هدف افزایش هماهنگی میان چشم، دست و ذهن طراحی شده بود، شور و هیجانی خاص به فضای مراسم بخشید.
پیش از آغاز برنامهها، جناب آقای فرماندار، سرکار خانم مرضیه قنواتیان مدیر آموزشوپرورش گچساران و سرکار خانم اعظم نجفی مدیر دبستان نرگس، ضمن تبریک هفتهی تربیتبدنی، بر اهمیت گسترش فرهنگ ورزش و تحرک در میان دانشآموزان تأکید کردند.
در پایان، خانم قنواتیان از همکاری صمیمانه عوامل اجرایی دبستان نرگس بهویژه مدیر توانمند مدرسه، سرکار خانم اعظم نجفی، تقدیر و تشکر بهعمل آورد.
گفتنی است این برنامه بهصورت همزمان در سطح استان و سراسر کشور برگزار شد.





