به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بلور گچساران، به مناسبت عید سعید غدیر، اعضای کانون فرهنگی، هنری آل یاسین مسجد صاحب الزمان (عج) روستای برآفتاب، اقدام به راه اندازی کاروان شادی با پخش شیرینی و شربت و همچنین برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و اهدای جوایز کردند.
همزمان با دهه ولایت و عید غدیر خم، کاروان شادی غدیر با هدف تعظیم واقعه بزرگ غدیر خم در روستای برآفتاب به راه افتاد.
کاروان شادی غدیر با در دست داشتن پرچم های سبز مزین به نام امیرالمومنین علی (ع) در دستان کودکان دهه نودی از حسینیه شهدا تا گلزار شهدای روستا ادامه پیدا کرد.












