کهگیلویه و بویراحمد

آزادی محکوم به قصاص پس از ۱۱ سال حبس در کهگیلویه و بویراحمد

پس از ۱۱ سال و با تلاش ریش‌سفیدان، معتمدین در ایل دشمن زیاری و مسئولان و اولیای دم باگذشت از قصاص، رضایت خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: ۱۱ سال پیش در یک نزاع خیابانی در بلهزار یاسوج یک نفر به ضربه گلوله به قتل رسید و این اتفاق باعث ایجاد اختلاف بین دو طایفه قاتل و مقتول و تشکیل چندین پرونده در دادسرا و دادگاه استان شد.

پس از برگزاری جلسات متعدد میان دو گروه از ایل دشمن زیاری، سرانجام پس از تلاش بسیار زیاد ریش‌سفیدان، معتمدین و مسئولان اولیای دم باگذشت از قصاص رضایت خود را اعلام کردند.

با اعلام گذشت و پس از ۱۱ سال از ایل دشمن زیاری از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!