پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: با رایزنی سید ناصر حسینیپور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با دکتر عیسی زارعپور وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت سیزدهم قول مساعد وی برای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت گچساران و باشت همچنین برطرف کردن مشکل چندین ساله عدم آنتندهی و برخی اختلالات تلفن همراه در نقاط مختلف این شهرستانها داده شد.
نظر خود را ارسال کنید





