به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، پویش مردمی «سلام فرمانده»، با حضور دهه هشتادی، نودی ها و خانواده هایشان، در شهرستان باشت برگزار شد.
خبرنگار: اسمعیل احمدی





