به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، سید وحید موسویان گفت: شهرداران فعلی و سابق شهر دوگنبدان و تعدادی از کارکنان شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران به اتهامات مالی دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور بازداشت موقت به زندان روانه شدهاند.
مدعی العموم مرکز استان، افزود: دستور دستگیری و تعقیب سایر افراد مرتبط اعم از کارکنان شهرداری، اداره ثبت اسناد و املاک و اعضای تعاونیهای مسکن صادر و فرآیند قانونی در حال طی شدن است.
دادستان مرکز استان ادامه داد: دستور نظارت و بررسی فرآیند عملکرد سایر شهرداران و شورای شهر شهرستانهای تابعه صادر، و در صورت وقوع جرم به قید فوریت اقدام خواهد شد.





