
پایگاه خبری، تحلیلی بلورگچساران:
نماینده گچساران و باشت در این نامه آورده است:
برادر گرامی جناب آقای خوان پایه
با سلام:
پیرو مذاکرات اگر چه از نحوه جذب و ساماندهی طرحهای شهر دوگنبدان ناراضی هستم و متاسفانه مجموعه عوامل خوب کار نمی کنند ولی با توجه به اخذ سهیمه مناسب قیر برای شهر دوگنبدان ضرورت دارد بایستی آنی حسب درخواست شهرداری دوگنبدان و هماهنگی هایی که صورت گرفت است به شرح زیر عمل شود
– اول، ببینید آیا شورای شهر همکاری می کند یا اینکه بازهم مشکل ایجاد می شود.
– دوم، مکانیسمی فراهم شود قیر خارج شده از کارخانه مستقیم وارد ذخایرپیش بینی شده در شهر دوگنبدان شود و همه قیر صرفا خرج پروژه ها شود
-سوم،تقسیم کار شود حداکثر ۲-۳ ماه کل عملیات آسفالت انجام شود و چندین پیمانکار وارد عمل شوند و دقت در کیفیت اجرا کار شود و کیفیت فدای سرعت نشود.
-چهارم،برای همه این نقاط پیوست زمانبندی مشخص شود و هفتگی گزارش عملکرد و به اینجانب نیز گزارش شود.
-پنجم، احجام کار دقت و در صورت ضرورت بازنگری گردد.
-ششم، دقت شود ارزش این قیر ۱۵-۱۶میلیارد تومان میباشد انشالله شهردار محترم دقت لازم را داشته باشد.
-هفتم، به نحو مقتضی به مردم شریف دوگنبدان اطلاع رسانی شود که این یک خدمت کوچک و ناقابل دولت و نظام به مردم است.
انتهای پیام/






بند آخر مهم است. قبل از اقدام که مطمئن هستم انجام نمیشود خودتان تبلیغ را شروع کرده اید. شما و مدیرانتان همین یک کار را خوب بلدید. تبلیغ کار انجام نشده
مردم هم از کارهای عمرانی شما که فقط کلنگ میزنید و کار نمیکنید ناراضی هستند.