ویژه خبری

پخت ۵۰۰ پرس غذای نذری به همت کانون ام ابیها

برپایی ایستگاه صلواتی و جشن عید غدیر، طبخ و توزیع 500 پرس عذای نذری بین نیازمندان از اقدامات کانون فرهنگی ام ابیهای شهرک سرآسیاب در دهه امامت و ولایت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، برپایی ایستگاه صلواتی و جشن عید غدیر، طبخ و توزیع 500 پرس عذای نذری بین نیازمندان از اقدامات کانون فرهنگی، هنری ام ابیهای شهرک سرآسیاب شهرستان لنده در دهه امامت و ولایت بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!