به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، این مراسم با حضور مسئولین شهرستانی و اعضای شورای تأمین شهرستان، و همچنین جمعی از فرهنگیان و دانشآموزان این هنرستان برگزار گردید. مراسم بزرگداشت هفتهی دفاع مقدس بیشتر به همت و همکاری دانشآموزان هنرستان برگزار شد و در آن برنامههای متنوع و ارزشمندی اجرا گردید.
مینا طاهری، مدیر هنرستان، ضمن خیرمقدم به حاضرین، به اهمیت این برنامهها و نقش ویژه دانشآموزان در برگزاری چنین مراسمهایی اشاره کرد. پس از سخنان مدیر هنرستان، مرضیه قنواتیان، رئیس آموزش و پرورش گچساران، سخنرانی خود را آغاز کرد و سپس امام جمعه محترم شهرستان و فرمانده سپاه پاسداران نیز درخصوص ارزشهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس سخنرانی کردند. آنها بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع از میهن تأکید کردند.
در بخشی از محوطه هنرستان، آثار و دستسازههای کارآموزان این هنرستان به نمایش گذاشته شده بود. مسئولین شهرستانی از این نمایشگاه بازدید کرده و آثار هنری دانشآموزان را مورد بررسی و تقدیر قرار دادند.
پس از پایان سخنرانیها و بازدید از نمایشگاه، زنگ مهر در این هنرستان به صدا درآمد و دانشآموزان به کلاسهای خود رفتند. مسئولین شهرستانی نیز به بازدید از فضای هنرستان پرداختند و لحظاتی را در کنار مدیر هنرستان به گفتگو و تبادل نظر در خصوص وضعیت آموزشی و فعالیتهای این مجموعه گذراندند.
این مراسم، علاوه بر بزرگداشت هفتهی دفاع مقدس، فرصتی بود تا دانشآموزان هنرستان فاطمه الزهرا ضمن یادآوری تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، هنر و خلاقیت خود را در قالب دستسازهها و آثار هنری به نمایش بگذارند.






