به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، سید علی محمد موسوی، معاون امور بینالملل و بازرگانی وزارت نفت پنجشنبه 16 مرداد 1404 با همراهي ابراهیم فتح آبادی دستیار وی در این معاونت و علياكبر حافظينيا مديرعامل شركت بهرهبرداري نفت و گاز گچساران طی بازدیدی از تاسیسات فراورشی این شرکت ضمن ابلاغ سلام و خداقوت وزير نفت به كاركنان اين تاسيسات اظهار كرد: امروز شما سربازان خستگيناپذير خط مقدم جبهه اقتصادي با وجود تحريمهاي ظالمانه و پيچيده عليه صنعت نفت كشور هستيد.
وي افزود: نقش كاركنان صنعت نفت در مديريت اقتصاد كشور استراتژيك بوده و قطعا دغدغههاي كاركنان و مسائل عملياتي كه امروز در اين ديدار ميداني عنوان شد به وزارت نفت منتقل خواهد شد.
اين مقام ارشدنفتي در وزات نفت تصريح كرد: نقش حياتي و استراتژيك شركت بهرهبرداري نفت و گاز گچساران در چرخه اقتصاد كشور بركسي پوشيده نيست و اين شركت حرفهاي زيادي براي گفتن در صنعت نفت دارد.
علياكبر حافظينيا، مديرعامل شركت بهرهبرداري نفت و گاز گچساران نيز در اين ديدار با بيان اينكه حضور صميمي معاون وزير نفت در تاسیسات نفت و گاز گچساران باعث دلگرمي كاركنان شده است، با اشاره به نقش حياتي این شرکت در صنعت نفت كشور گفت: شركت بهرهبرداري نفت و گاز گچساران با گستره كاري و جغرافيايي در 4 استان فارس، بوشهر، خوزستان و كهگيلويه و بويراحمد و كاركناني پرتلاش، متخصص و متعهد همچنين انجام تعهدات خود در عرصه توليد و كمك به اقتصاد كشور، نقشي پررنگ داشته است.
وي با اشاره به برخي دغدغههاي كاركنان از جمله چالش سقف حقوق و برخي مشكلات معيشتي خواستار بررسي اين موضوع در راستاي افزايش انگيزش كاركنان در صنعت نفت شد.
نظر خود را ارسال کنید





