۲۰۶ دانش آموز پسر از گچساران به مناطق جنگی اعزام شدند

بلورگچساران: امروز ظهر۲۰۶ دانش آموز مقطع متوسطه دوم از گچساران،به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

محمد فصیحی، مدیر کاروان های زیارتی آموزش وپرورش شهرستان گچساران، درگفتگو با خبرنگاربلورگچساران، گفت: دومین کاروان زیارتی مناطق جنگی با تعداد ۲۰۶ نفر دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم به مدت سه روزبه اروند رود، شلمچه وهویزه اعزام می شوند.

وی افزود:اولین اعزام کاروان پسران در مهرماه بوده است.

فصیحی با بیان اینکه دختران متوسطه دوم در آذر ماه ۹۷ به تعداد۷۰۰ نفر به مناطق جنگی اعزام شدند،تصریح کرد:این آخرین گروه اعزام دانش آموزی درسال ۹۷ می باشد.

مدیر کاروان اعزامی آموزش وپرورش،خاطرنشان نمود:این سفرها یاد وخاطره شهدا،ایثارگران وجانبازان را زنده نگه داشته است.

وی در پایان گفت: امید است نسل چهارم انقلاب،با بازدید نزدیک از صحنه ها ومکانهای دوران هشت سال دفاع مقدس،روحیه سلحشوری، مقاومت وایثار در اذهان ودلهایشان جای گیرد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!