پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: امروز پنج شنبه (27 آبان)، «پرویز یزدانپناه» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار و ۱۱ نفر افزایش یافت.
وی با بیان اینکه ۲۰۱ بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند، گفت: از این تعداد، ۸۶ نفر مبتلای قطعی بوده و ۱۳ نفر نیز در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه افزود: از ۴۰۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاههای سلولی و مولکولی در شهرهای یاسوج و دهدشت، ٣١ درصد موارد مثبت بودند.
وی بیشترین موارد مثبت را در شهرستانهای بویراحمد، چرام و گچساران عنوان کرد.





