به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلور گچساران، ارسلان عباسی گفت: گشت مشترک بازرسی از بازار گچساران با حضور بازرسان بهداشت، اصناف و اداره صمت این شهر برگزار شد.
وی تصریح کرد: بیش از چهل موردبازرسی از واحدهای مختلف شامل سوپرمارکت ها،مرغ فروشی، پوشاک وپارچه فروشی ها، واحدهای خدماتی و توزیعی انجام شد و در بین بازرسی ها واحدهای زیادی هم به خاطر رعایت قانون نظام صنفی و بهداشتی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
عباسی خاطر نشان کرد: بازرسی ها در این وضعیت فعلی باید به روز و مستمر باشد و انشاءالله گشت های مشترک به صورت مستمر ادامه دارد و بیش از سیزده موردفرم تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.









