پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران: متن پیام محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران به مناسبت ” دوازده فروردین و روز جمهوری اسلامی ” به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم فروردین ماه یادآور روز باشکوهی است که برای نخستین بار با مشارکت حداکثری ملت ایران نوع حکومت کشور توسط آحاد مردم انتخاب و مهر ” تایید ” بر نظام جمهوری اسلامی زده شد و اولین میوه درخت انقلاب به بار نشست.
عزم مردم ایران که سال ها برای ریشه کن کردن طاغوت به پا خواسته بودند، در پای صندوق های رای تجلی یافت و نوع جدیدی از حکومت با عنوان ” مردم سالاری دینی ” را به جهان معرفی نمود.
این روز بزرگ و فراموش نشدنی و این فراز درخشان در تاریخ کشور عزیزمان را حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، همشهریان عزیز، بخصوص جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی شهرستان گچساران تبریک و تهنیت می گویم و سر بلندی روز افزون نظام جمهوری اسلامی را از حضرت دوست مسئلت دارم
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران
انتهای پیام/



