پیام رئیس آموزش وپرورش گچساران بمناسبت آغاز سال تحصیلی

پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران: به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان گچساران ، متن پیام ایوب مقیمی مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی99-1398 به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشاینده و مهربان!

بوی مهر، بوی درس و کلاس و مدرسه به مشام می رسد و خبر از بازگشایی مدارس می دهد. باد پاییزی، عطر دل انگیزش را رهسپار دل های کودکان می کند تا همچون پرستو به سوی مدارس پرواز کنند و با هیاهوی دل نشین شان کلاس های درس را پر از شادی و نشاط کنند.

در آستانه ی آغاز سال تحصیلی و شروع فصل زیبای پاییز، طلوع بهار دانش، فصل همت و تلاش و بازگشایی مدارس هستیم و اینجانب بر خود لازم می دانم آغاز سال تحصیلی جدید، شروع سفر در مسیر دانستن را به فرهنگیان محترم ، دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامیشان تبریک عرض نمایم.

امیدوارم امسال نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر امید شاهد رشد روز افزون نظام مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

همچنین تقارن هفته ی دفاع مقدّس با بهاردانش فرصتی است تا بتوانیم دانش آموزانی پاکدل و پاک طینت و عاشق اهل بیت (ع) و مأنوس با فرهنگ ایثار ، شهادت و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت نماییم.

ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!