پیام تبریک نماینده گچساران به مناسبت «روز بهورز»

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: بسم الله الرحمن الرحیم


و من احیانا فکمانما احیا الناس جمیعا (سوره مبارکه مایده آیه ۳۲)
توسعه عموماً و خصوصاً در عرصه سلامت و بسط آن در اقصا نقاط کشور همواره از محورهای اصلی برنامه های توسعه ای کشور و از دغدغه های نظام مقدس اسلامی بوده که مورد تاکید و از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از دولتمردان در دوره مختلف می باشد،بی شک مسئولیت اصلی در حفظ بهداشت و سلامت مردم از خانه های بهداشت و بار این مسئولیت به دوش بهورزان زحمتکش و خدوم خواهد بود، متاسفانه این نگاه، مورد تجاهل و تغافل متولیان امر سلامت کشور واقع شده و لذا نیاز به بازبینی و بازیابی آن ضروری می نماید.


دوازدهم شهریور ماه به پاس قدردانی و حق شناسی از مجاهدت‌ها و فداکاریهای خالصانه و ارزنده این عزیزان به نام روز بهورز در تقویم سلامت کشور نامگذاری شد، بدینوسیله این روز را به بهورزان خدوم و مربیان زحمتکش عرصه سلامت تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق این عزیزان را از ایزد منان خواستارم.


دوازدهم شهریور ماه ۱۴۰۰
سید ناصر حسینی پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!