پیام تبریک مدیر بسیج رسانه شهرستان گچساران

پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران:

بسم الله الخالق اللوح و القلم
*روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته مانند شهید والامقام محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.*
*ذوق و استعداد یکی از مهم ترین ویژگی های خبرنگار، داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری است، بر این اساس، کسی باید وارد عرصه جذّاب و در عین حال پر مخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد ذاتی، از هنر واژه گزینی، شمّ خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه و دقیق نیز برخوردار باشد و با پرهیز از احساسات، بکوشد رویدادها را همان طور که اتفاق افتاده منتشر کند، نه آن طور که خود می خواسته اتفاق بیفتد.*
*اینجانب ضمن تبریک این هفته و تقدیر و سپاس از همه خواهران و برادرانی که در کسوت خبرنگار همچون یک سرباز به نظام و ملت خدمت می‌کنند، توفیقات روزافزون این مجموعه معنوی و ارزشی کشور را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحناله الفداء) و در زیر پرچم سبز علوی تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای از خداوند سبحان و ذی شوکت مسئلت می‌نمایم.*

زواره کائیدی مدیر بسیج رسانه شهرستان گچساران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!