به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، جمعی از از شهروندان گچسارانی، ویدیویی از محل زندگی خود ارسال و از نبود امکانات بهداشتی و تجمع زباله ها در محوطه زندگی خود اظهار نارضایتی کرده و از شهردار و مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی داشتند.
لازم به ذکر است که مدتهای مدیدی است که پیگیری این اهالی به جایی نرسیده است و کما کان وضعیت به مانند سابق است.




