اجتماعیگچساران

وصیت نامه تلخ یسنا دختر بچه‌ای که از زندگی سیر شد! + عکس

یک دختربچه کلاس ششمی اهل یاسوج به نام «یسنا» دست به خودکشی زد و دیروز ۱۹ دی‌ماه به خاک سپرده شد. او دست‌نوشته‌ای تلخ و تکان‌دهنده به عنوان وصیت از خود به جای گذاشت که انتشار گسترده آن واکنش کاربران آنلاین را به دنبال داشته است.

  یک دختربچه کلاس ششمی اهل یاسوج به نام «یسنا» دست به خودکشی زد و دیروز ۱۹ دی‌ماه به خاک سپرده شد. او دست‌نوشته‌ای تلخ و تکان‌دهنده به عنوان وصیت از خود به جای گذاشت که انتشار گسترده آن واکنش کاربران آنلاین را به دنبال داشته است.   

 پدر یسنا پیش‌تر بر اثر برق گرفتگی قطع نخاع شده و مادرش طلاق گرفته بود؛ و یسنا و خواهر کوچکش نزد پدربزرگ خود زندگی می‌کردند.

او قبل از مرگ، وصیت‌نامه خود را خطاب به زن‌عمویش نوشته و گفته بود «از زندگی سیرم».

یسنا خودش را در قبرستان دار زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!