پایگاه خبری، تحلیلی بلورگچساران: بالاخره پس ازمناقشات سیاسی ووقفه چند روزه، اعضای هیئت اجرایی انتخابات گچساران مشخص شد.
به گزارش خبرنگار بلور گچساران، در اجرای ماده ۱۵ آییننامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، جلسه انتخاب معتمدان اعضای هیئت اجرایی انتخابات گچساران، تشکیل و اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند.
سید عبدالکریم قاضیفر، غلامعباس رحیمی، علی محمد آقایی از طیف اصولگرایان و سید قادر کاظمی، سیدکمال فرشاد اصل، سید نعمت اله امیرحسینی، اسماعیل پناهپوری و جلال درودی زاده از طیف اصلاحطلبان جز نفرات اصلی این هیئت،انتخاب شدند.
همچنین اسفندیار محمدی، یونس رضاپور، سیدعلی حسینی، روانبخش دیهیم خوب و ساسان حبیبی نژاد به عنوان نفرات علیالبدل انتخاب شدند.
پایان پیام/






