نیروگاه برق 25 مگاواتی در گچساران احداث می شود

بلورگچساران: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:نیروگاه 25 مگاواتی برق با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان گچساران احداث می شود.

پایگاه خبری تحلیلی بلورگچساران: داود راهزادی، اظهار داشت: این طرح در کنار ایستگاه برق گچساران در نزدیکی روستای چهاربیشه احداث می شود.
وی بیان کرد: نیروگاه گچساران برای تحقق برق پایدار در شهرستان گرمسیری گچساران اجرا می شود.
مدیر شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرمایه گذار مشخص و تجهیزات مورد نیاز این طرح تامین شده است.
راهزادی ابراز داشت: امید می رود در نیمه نخست سال 1398 بهره برداری شود.
شهرستان گچساران به دلیل گرمسیری و صنعتی بودن بزرگترین مصرف کننده برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در فصل تابستان است.
45 هزار مشترک برق در گچساران و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد.
70 درصد مشترکان برق این شهرستان معادل 32 هزار مشترک در بخش شهری و مابقی در روستاهاست.
110 روستا در بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد که همه آنها از نعمت برق برخوردارند.

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!