به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: سید حمزه لقمانی گفت: پرونده کشف مقدار 220 کیلوگرم ذغال جنگلی در تعزیرات حکومتی دهدشت رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: شعبه پس از بررسی و تحقیق لازم و نداشتن مجوز و با احراز تخلف، متهم پرونده را علاوه بر ضبط محموله مکشوفه به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
لقمانی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات شهرستان کهگیلویه، از یک دستگاه خودرو تعداد ۱۷ کسیه ذغال کشف و گزارش را به این اداره ارسال کردند.
به گفته لقمانی از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۵ فقره پروند مربوط به ذغال، هیزم جنگلی، چوب، تشکیل شده است.
نظر خود را ارسال کنید





