کهگیلویه و بویراحمد

نقره داغ شدن قاچاقچی ذغال جنگلی

قاچاقچی ذغال جنگلی به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: سید حمزه لقمانی گفت: پرونده کشف مقدار 220 کیلوگرم ذغال جنگلی در  تعزیرات حکومتی دهدشت رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: شعبه پس از بررسی و تحقیق لازم  و نداشتن  مجوز  و با احراز  تخلف، متهم پرونده را علاوه بر ضبط محموله مکشوفه به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
لقمانی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات شهرستان کهگیلویه، از یک دستگاه خودرو تعداد ۱۷  کسیه ذغال کشف و گزارش را به این اداره ارسال کردند.
به گفته لقمانی از ابتدای سال تاکنون  تعداد ۱۵ فقره پروند مربوط به ذغال، هیزم جنگلی،  چوب، تشکیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!