گچساران

نشست هنرمندان گچسارانی با مدیرکل ارشاد اسلامی برگزار می شود

نخستین نشست هنرمندان شهرستان گچساران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، نخستین نشست هنرمندان شهرستان گچساران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

این گردهمایی روز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ساعت 18 در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهر دوگنبدان واقع در مجتمع ادارات برگزار خواهد شد.

در این نشست مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، فرماندار، امام جمعه گچساران، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر نیز حضور دارند.

هنرمندان رشته های مختلف در گچساران می توانند برای مطرح کردن مشکلات و دغدغه های خود در این نشست حضور داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!