مهرماهی شاد برای دانش آموزان ومعلمان/ اینترنت رایگان مخابرات برای سامانه شاد +جزئیات

 پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت: با نگاه ومساعدت ویژه مدیران عالی شرکت مخابرات ایران در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی و شرایط کرونایی حاکم بر کشور، شرکت مخابرات به مدد وزارت آموزش وپرورش آمد تا با ارتقای ظرفیت‌های زیرساختی لازم، دانش آموزان و فرهنگیان در ایامی که مدارس تعطیل هستند، سامانه شاد را شاد ببینند.

 

سید محمد هادی امیری، تصریح کرد: با تدابیر ویژه هیئت مدیره و مدیریت محترم عامل شرکت مخابرات ایران، استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات ایران وبه تبع آن مخابرات منطقه رایگان شد تا دانش آموزان ومعلمان عزیز ازابتدای مهرماه، بدون دغدغه و نگرانی با کیفیتی مطلوب در سامانه شاد، به امر تدریس ویادگیری بپردازند و به نوعی شعار  مدرسه درخانه را به زیبایی هرچه تمام ترمعنا کنیم.

 

 وی افزود: مشترکین عزیزی که تاکنون موفق به استفاده از اینترنت خانگی (ADSL) نشده اند، می توانند به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir یا به امور مشترکین مراکز مخابراتی مراجعه ،همکاران مخابراتی در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی آن اقدام، تا هم استانی های عزیز از عدالت آموزشی نهایت استفاده را ببرند.
 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!