ویژه خبری

مردم گچساران،حماسه آفریدند

بلورگچساران: شرکت کنندگان در بزرگداشت ۹ دی با حمل پلاکاردهای «مرگ بر فتنه گر» انزجار خود را از سران و اصحاب فتنه ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بلورگچساران، مردم شرکت کننده در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در گچساران، با در دست داشتن بنرهای متعدد وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب ابراز داشته و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

مردم گچساران، همچنین با حمل پلاکاردهای «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از سران و اصحاب فتنه ابراز داشتند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!