بلورگچساران: شرکت کنندگان در بزرگداشت ۹ دی با حمل پلاکاردهای «مرگ بر فتنه گر» انزجار خود را از سران و اصحاب فتنه ابراز داشتند.
به گزارش پایگاه خبری بلورگچساران، مردم شرکت کننده در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در گچساران، با در دست داشتن بنرهای متعدد وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب ابراز داشته و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
مردم گچساران، همچنین با حمل پلاکاردهای «مرگ بر فتنهگر» انزجار خود را از سران و اصحاب فتنه ابراز داشتند.

انتهای پیام/




