به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، علیرضا نیکروز از تعطیلی مراکز آموزشی در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی مدارس و دانشگاه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد فردا شنبه ۱۵ آذرماه به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تصمیم در راستای قطع زنجیره بیماری آنفلوانزا در کارگروه شرایط اضطراری مدیریت بحران استانداری مصوب شد و مورد تایید استاندار قرار گرفت.




