فرماندار گچساران: هیچ سازمانی بدون هماهنگی،اجازه حفاری وجاده سازی ندارد


بلورگچساران: فرماندار گچساران گفت: بدون هماهنگی با دستگاه های مربوطه هیچ سازمانی اجازه حفاری، تعمیر، جاده سازی و … را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گچساران: روز دوشنبه جلسه ای به منظور حل مسائل و مشکلات معارضات تاسیسات، ساخت و سازها، راه ها و پروژه های عمرانی شهرستان با خط اصلی انتقال گاز منطقه 5 فارس در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
این جلسه با حضور فرماندار، شهردار گچساران و برخی مسئولان سازمان های خدمات رسان شهرستان گچساران و شرکت گاز منطقه5فارس تشکیل شد.
در این جلسه معارضات و ناهماهنگی های میان سازمان های خدمات رسان شهر گچساران و شرکت گاز منطقه 5 استان فارس بحث و مورد بررسی قرار گرفت.
رحیمی فرماندار گچساران گفت: بدون هماهنگی با دستگاه های مربوطه هیچ سازمانی اجازه حفاری، تعمیر، جاده سازی و … را ندارند و هر گونه حفاری و تعمیری باید با هماهنگی اداره گاز منطقه 5 فارس صورت گیرد.
وی گفت: همه ارگان ها باید همکاری های متقابل با یکدیگر داشته باشند، اگر همگی احساس مسئولیت کنیم مشکلی ایجاد نمی شود، اما یک ناهماهنگی ممکن است حادثه آفرین باشد.
لازم به ذکر است به دلیل ناهماهنگی های بین سازمان ها طی سالیان اخیر آسیب هایی به خط اصلی انتقال گاز وارد می شد که منجر به قطعی گاز، نارضایتی های مردم و صرف هزینه می شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!