گچساران

علف زنی برای جلوگیری از آتش سوزی در گچساران

معاون محیط زیست شهرستان گچساران گفت: برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها، علف‌های حاشیه جاده‌های پرخطر جمع آوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: قدرت الله علیپور در این زمینه افزود: تجربه سنوات گذشته نشان می‌داد، نقطه آغاز اغلب آتش سوزی‌ها از حاشیه جاده‌های مجاورت مناطق حفاظت شده انجام می‌شود.
معاون محیط زیست شهرستان گچساران ادامه داد: این کار با همکاری جوامع محلی و جوانان عشایر روستای دیل با برگزاری کمپینی تحت عنوان علف زنی علوفه‌های کنار جاده‌های خطر ساز " راه اندازی و آغاز شد.
وی گفت: در همین زمینه تاکنون علوفه‌های کنار جاده اصلی دیل به گچساران به طول پنج کیلومتر با علف زن‌های بنزینی و داس موتوری قطع جمع آوری و منتقل شده است.
علیپور اضافه کرد: این اقدام می‌تواند گام موثری در کاهش حریق‌هایی از کنار جاده‌ها باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!