به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی شهرستان گچساران موضوع صورتجلسه و مورد پیگیری قرار گرفت.
دادستان شهرستان گچساران ضمن اشاره به اهمیت منابع طبیعی درخت های منطقه، از شناسایی و دستگیری عامل این تخلف خبر داد.
حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان گفت: با بررسی های صورت گرفته عامل قطع سه درخت بلوط منطقه دشتک دیل شناسایی و دستگیر شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز از قطع شبانه ۳ اصله درخت بلوط در منطقه دشتک دیل شهرستان گچساران خبر داد.
اسلام جاودان خرد گفت: متاسفانه شب گذشته فرد یا افراد ناشناس، بصورت شبانه ۳ اصله درخت بلوط کهنسال را بنا به دلایل نامعلوم قطع کرده اند.
وی گفت: با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی شهرستان گچساران ، موضوع صورتجلسه و درحال بررسی و پیگیری است.
جاودان خرد تصریح کرد: طبیعت دوستان هم استانی، چنانچه اطلاعاتی در این خصوص دارند که می تواند به ما کمک کند از طریق سامانه ارتباط رایگان مردمی ۱۵۴۰ موضوع را گزارش دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی، موضوع تا حصول نتیجه و شناسایی عامل یا عوامل قطع درختان ادامه خواهد داشت.










