بوی گل نرگس در سه شنبه های مهدوی،سرتاسر شهرم رامملو از عشق و یاد مولای تنهایمان مهدی صاحب الزمان (عج) می کند.
اینجا گچساران،شهری پراز دلهای لبریزاز عشق مولایشان علی (ع)و فرزندش مهدی موعود است.
شهری که جوانانش تنها به عطش عشق وشوری که به مولایشان داشتند،با بضاعت اندکشان، ولی قلبهایی بزرگ، سه شنبه هایی ساختند امام زمانی، تا با یاد او مرهمی بردل شیدای خود زنند و لبخند رضایت مولایشان ببینند.نهیبی بر دلهای غفلت زنند؛ و همصدا باهم آیه “امن یجیب”بخوانند.
باشد که مولایشان از پرده غیبت به درآید وچشمانشان به جمالش پرفروغ گردد.

انتهای پیام/



