به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، پیش از ظهر امروز چهارشنبه (6 بهمن) مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شهرداری دوگنبدان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری برگزار شد.
در این مراسم، سجاد نویدی نیا با نظر و تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی و از زحمات سید مصیب موسوی نژاد، سرپرست سابق این شهرداری قدردانی شد.



