گچساران

سرپرست جدید اداره بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل نفت گچساران، سرپرست جدید اداره بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، طی حکمی اردشیر کریمی به‌عنوان سرپرست جدید اداره بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.

بر اساس این گزارش اردشیر کریمی دانش آموخته آموزشگاه نفت گچساران؛ با ۳۴ سال سابقه مرتبط و یکسر در اداره بهره برداری، ۱۶ سال سابقه سرپرستی در کارخانه های عملیاتی و دستگاههای فرآورش سیار و رئیس بخش کاخانه های بی بی حکیمه و نرگسی شرکت  نفت گچساران با مدرک کارشناسی ارشد از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!