به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، طی حکمی اردشیر کریمی بهعنوان سرپرست جدید اداره بهرهبرداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.
بر اساس این گزارش اردشیر کریمی دانش آموخته آموزشگاه نفت گچساران؛ با ۳۴ سال سابقه مرتبط و یکسر در اداره بهره برداری، ۱۶ سال سابقه سرپرستی در کارخانه های عملیاتی و دستگاههای فرآورش سیار و رئیس بخش کاخانه های بی بی حکیمه و نرگسی شرکت نفت گچساران با مدرک کارشناسی ارشد از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس است.






