به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، با تصویب هیئت دولت ساعت کاری ادارات تا پایان بهمن ماه تغییر کرد.
به دلیل برودت و آلودگی هوا و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، با تصویب هیئت دولت چهاردهم ساعت کاری ادارات تا پایان بهمن ماه جاری تغییر کرد.
بر اساس پیگیری ها از دولت، ساعت کاری ادارات 8 تا الی 14 اعلام شده است.





