ویژه خبری

ریزش جاده دیل براثر زلزله

بلورگچساران: فرماندار گچساران گفت: در حال حاضر بر اثر این زلزله جاده دیل ریزش داشته و در حال بررسی و سرکشی در محلات بافت فرسوده هستیم.

علی خوانپایه، افزود: زلزله شدیدی در گچساران ساعت 21 دقیقه بامداد روز دوشنبه 14 مردادماه رخ داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بر اثر این زلزله جاده دیل ریزش داشته و در حال بررسی و سرکشی در محلات بافت فرسوده هستیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در حال حاضر به بیمارستانها وضعیت فوق العاده در این شهرستان اعلام کردیم.

خوان پایه عنوان کرد: پس از بررسی از محلات مختلف در گچساران نتیجه خسارت های احتمالی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش بلورگچساران: مرکز این زلزله در شهرستان چرام با 5.2 ریشتر بوده که در شهرستان گچساران نیز این زلزله شدید احساس شده است و مردم این شهرستان را به خیابانها کشانده و برق برخی از مناطق نیز قطع شده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!