گچساران

تودیع و معارفه بخشداران باشت و بوستان / تصاویر

تودیع و معارفه بخشداران باشت و بوستان، با حضور مسئولان شهرستانی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، امروز سه شنبه (18 مرداد)، جلسه تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بوستان و مرکزی باشت در سالن جلسات فرمانداری باشت با حضور حسین خواه مدیر کل سیاسی امنیتی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 در این جلسه تودیع و معارف، سعید صالحی به عنوان بخشدار جدید بوستان و آقای ظفری بخشدار مرکزی باشت انتخاب شدند.  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!