به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، امروز سه شنبه (18 مرداد)، جلسه تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بوستان و مرکزی باشت در سالن جلسات فرمانداری باشت با حضور حسین خواه مدیر کل سیاسی امنیتی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
در این جلسه تودیع و معارف، سعید صالحی به عنوان بخشدار جدید بوستان و آقای ظفری بخشدار مرکزی باشت انتخاب شدند.





