جهان

تعیین جایزه برای سران طالبان از سوی آمریکا

وزیر خارجه آمریکا گفت باید بر سر رهبران طالبان جایزه «بزرگ‌تر از بن لادن» را تعیین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، مارکو روبیو وزیر خارجه ایالات متحده در چهارمین روز کاری خود به طالبان هشدار داد است که جایزه‌ای بزرگ‌تر از اسامه بن لادن را به سر رهبران ارشد آنان تعیین خواهد کرد. 

روبیو گفته است، به تازگی شنیدم که طالبان تعداد گروگان‌های آمریکایی بیشتری نسبت به آنچه قبلا گزارش شده بود را نگهداری می‌کند.

وی در اکس نگاشته است که اگر چنین چیزی درست باشد، باید فورا یک جایزه بسیار بزرگ برای سر رهبران ارشد آنها،‌ حتی شاید بزرگتر از جایزه‌ای که قبلا برای بن لادن [رهبر سابق القاعده] گذاشتیم، تعیین کنیم.

این هشدار روبیو در پیوند به اسارت چندین شهروند آمریکایی توسط طالبان در افغانستان مطرح شده است.

این در حالی است که آمریکا در قبال جنایات اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداده است و همه جانبه از اسرائیل حمایت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!