پایگاه خبری،تحلیلی، بلورگچساران: صبح امروز با حضور محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران از نفرات برتر مسابقه «قلم» در باشگاه فرهنگیان تجلیل گردید.
بر پایه این گزارش: بیش از صد اثر از مدارس شهرستان گچساران درمسابقه «قلم» شرکت نموده و از چهل نفر برگزیده تقدیر شد.
محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران ضمن اشاره به حدیث «مداد العلما افضل من دماء الشهدا» گفت: امروز ارزش روشنگری قلم درجامعه کمتر ازشهادت نیست، و خوب است در ترویج فرهنگ نوشتن تلاش کنیم.
شهبازی بیان داشت: قلم نویسنده، یکی از ابزارهای مهم و ارزنده در بین جوامع علاقمند به تفکر و پیشرفت است، و چون قلم، منبع تغذیه و خاستگاه بسیاری از هنرها محسوب می شود، نقش به سزایی در رشد و تعالی فرد و جامعه دارد.
شهبازی درباره نحوه برگزاری مسابقه قلم گفت: این مسابقه در ایام تعطیلات نوروز در موضوعات داستان خاطره نویسی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد، بعد از تعطیلات آثار دانش آموزان از تمامی مدارس ابتدایی جمع آوری و داوری شد.
شهبازی ابراز داشت: به 40نفر از برگزیدگان لوح تقدیر، تندیس مسابقه و جایزه نقدی داده شد و به دیگر دانش آموزان به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا شد.
این همایش با هماهنگی و همکاری دبستان غیر دولتی علوی برگزار شد.
شهبازی بیان داشت: قلم نویسنده، یکی از ابزارهای مهم و ارزنده در بین جوامع علاقمند به تفکر و پیشرفت است، و چون قلم، منبع تغذیه و خاستگاه بسیاری از هنرها محسوب می شود، نقش به سزایی در رشد و تعالی فرد و جامعه دارد.
شهبازی درباره نحوه برگزاری مسابقه قلم گفت: این مسابقه در ایام تعطیلات نوروز در موضوعات داستان خاطره نویسی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد، بعد از تعطیلات آثار دانش آموزان از تمامی مدارس ابتدایی جمع آوری و داوری شد.
شهبازی ابراز داشت: به 40نفر از برگزیدگان لوح تقدیر، تندیس مسابقه و جایزه نقدی داده شد و به دیگر دانش آموزان به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا شد.
این همایش با هماهنگی و همکاری دبستان غیر دولتی علوی برگزار شد.










