گچساران

بیمارستان نرگسی گچساران به دستگاه سی تی اسکن مجهز شد

سرپرست شبکه بهداشت گچساران، از تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران به دستگاه سی تی اسکن، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، «امین رضایی»، گفت: یک دستگاه سی تی اسکن خریداری و وارد بیمارستان نرگسی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران، تصریح کرد: با توجه با اهمیت دستگاه سی تی اسکن برای راه اندازی بیمارستان نرگسی و اضافه شدن دستگاه دوم به شهرستان در بیمارستان های زیر مجموعه این شبکه، یک دستگاه سی تی اسکن که مجوزات آن از سال ها قبل و در زمان افتتاح بیمارستان اخذ شده بود، با پیگیری نماینده شهرستان و مجموعه مدیریت دانشگاه در شهریور ماه امسال هزینه های آن پرداخت و امروز این دستگاه وارد شهرستان شد.

وی افزود: تامین این دستگاه می تواند کمک بسیار بزرگی به زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان بکند.

رضایی خاطر نشان کرد: تا کنون مکان دقیق و مناسب جهت استقرار این دستگاه و نصب نهایی در نظر گرفته نشده است، که امروز با دعوت از مسول فنی دانشگاه طی روزهای آینده مراحل آماده سازی مکان و نصب دستگاه انجام خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!