به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، «امین رضایی»، گفت: یک دستگاه سی تی اسکن خریداری و وارد بیمارستان نرگسی شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران، تصریح کرد: با توجه با اهمیت دستگاه سی تی اسکن برای راه اندازی بیمارستان نرگسی و اضافه شدن دستگاه دوم به شهرستان در بیمارستان های زیر مجموعه این شبکه، یک دستگاه سی تی اسکن که مجوزات آن از سال ها قبل و در زمان افتتاح بیمارستان اخذ شده بود، با پیگیری نماینده شهرستان و مجموعه مدیریت دانشگاه در شهریور ماه امسال هزینه های آن پرداخت و امروز این دستگاه وارد شهرستان شد.
وی افزود: تامین این دستگاه می تواند کمک بسیار بزرگی به زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان بکند.
رضایی خاطر نشان کرد: تا کنون مکان دقیق و مناسب جهت استقرار این دستگاه و نصب نهایی در نظر گرفته نشده است، که امروز با دعوت از مسول فنی دانشگاه طی روزهای آینده مراحل آماده سازی مکان و نصب دستگاه انجام خواهد گرفت.





