پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: امروز پنجشنبه (21 بهمن ماه 1400) پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 86893 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 896 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 41 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهاي بویراحمد، کهگیلویه و گچساران مي باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: افزایش تردد در بازار های محلی و شهری و افزایش تردد های بین شهری و درون شهری موجب شیوع بیش از پیش بیماری می شود.
وی یادآور شد: شیوع بیماری کرونای جهش یافته نوع اومیکرون در استان به طور گسترده شیوع داشته است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.





