بستری شدن 125 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: امروز پنج‌شنبه (21 بهمن ماه 1400) پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 86893 مورد گزارش شده است.


وی اضافه کرد: از 896 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 41 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهاي بویراحمد، کهگیلویه و گچساران مي باشند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: افزایش تردد در بازار های محلی و شهری و افزایش تردد های بین شهری و درون شهری موجب شیوع بیش از پیش بیماری می شود.


وی یادآور شد: شیوع بیماری کرونای جهش یافته نوع اومیکرون در استان به طور گسترده شیوع داشته است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!