به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلورگچساران، اولین همایش استانی گرامیداشت هفته هوای پاک با حضور امام جمعه گچساران، مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل هواشناسی استان، مدیرکل مدیریت بحران استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در دبیرستان شاهد اهل بیت علیهم السلام گچساران برگزار شد.
قرائت سرود،نقاشی همگانی با موضوع حفظ محیط زیست و کاشت چند نهال توسط دانش آموزان از مهمترین برنامه های اجرایی در این همایش بود.
در پایان این همایش نیز از “علی اکبر حیدری” قدیمیترین خبرنگار این شهرستان به دلیل استفاده از دوچرخه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در جهت کاهش آلودگی زیست محیطی تجلیل شد.





انتهای پیام/





