به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، عاشقان ایشان، از جایجای ایران اسلامی در قالب کاروانهای زیارتی با عنوان «عاشقان حسنی، زائران خمینی» راهی حرم مطهر آن امام عظیم ایشان شدهاند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در آیین بدرقه این کاروان زیارتی گفت: در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کاروان زائران از این شهرستان با ۳ دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی به تهران اعزام شدند.
علیاصغر پوربهشت افزود: این کاروانها باهدف تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و همچنین ولیامر مسلمین جهان حضرت آیتالله امام خامنهای (مدظلهالعالی) در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور مییابند.
گفتنی است؛ طی سه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان به حرم امام خمینی (ره) انجام نشد و امسال این برنامه با اعزام زائر از همه استانها برگزار و سهمیه شهرستان کهگیلویه نیز ۱۵۰ نفر خواهر و برادر است.





