ابراز همدردی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با سیل زدگان استان گلستان

پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران: در پی جاری‌شدن سیلاب در بخش‌هایی از استان گلستان و جان‌باختن و آسیب‌دیدن جمعی از هموطنانمان، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی، ضمن عرض تسلیت به داغدیدگان، با سیلزدگان شمال کشور ابراز همدردی کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی به شرح زیر است:
حادثه‌ی تأسفبار جاری‌شدن سیلاب در بخش‌هایی از استان گلستان در آستانه‌ی سال نو، که متأسفانه منجر به جان‌باختن و آسیب‌دیدن جمعی از هموطنان عزیزمان در آن خطه گردید، واقعه‌ای سخت و ناگوار است و جای دریغ و افسوس فراوان دارد.
ضمن عرض ابراز همدردی و عرض تسلیت به مردم شریف استان گلستان، از پروردگار متعال برای جانباختگان این واقعه رضوان و رحمت واسعه مسئلت دارم و امیدوارم با حمایت و تلاش مردم و مسئولان و نیروهای امدادی، مشکلات سیلزدگان در این ایام نوروز هرچه سریع‌تر مرتفع گردد.
سیدمهدی خاموشی

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!