به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: به مناسبت اغاز دهه کرامت، کاروان خادمین استان مقدس حضرت معصومه (س) همراه با پرچم مقدس گنبد آن حضرت با استقبال پرشور قشرهای مختلف مردم و مسئولانو خانواده های معظم شهدا در کهگیلویه همراه شد.
کاروان خدام رضوی پس از استقبال مردمی در ابتدا با تبرک جستن مردم از پرچم مقدس، با شهدای این شهر تجدید پیمان کردند.
حضور و عیادات از مادران شهدا، جانباز ۷۰٪ ، سرکشی از زندان مرکزی شهر و عیادت از بیماران در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از جمله برنامههای بود که در سفر به شهرستان کهگیلویه صورت گرفت.





