به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، جلسه رفع موانع تولید شرکت های تعاونی بخش صنعت با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا ، اداره کل صمت، بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون، شرکت برق، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی در محل سالن جلسات اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی برگزار گردید.
ابراهیم مهرجو مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی هدف از برگزاری این کمیته فنی را آسیب شناسی و حل مشکلات این تعاونی ها برشمرد و تاکید کرد: موانع موجود از جمله استمهال تسهیلات شرکتها، پذیرفتن محل اجرای طرح به عنوان وثیقه، قبول کردن سرمایه شرکتها توسط بانکها به عنوان سرمایه غیر نقدی، تنفس به شرکتهای که دارای بدهی و سررسید گذشته میباشند و همچنین سهام افراد متوفی در شرکتها مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این کمیته ضمن شناسایی دقیق موانع پیش روی تعاونی ها از جمله مشکلات حقوقی، مسائل داخلی موجود بین اعضای شرکت ها، و کم کردن بروکراسی اداری گفت: همه تلاش خود را برای تقویت و احیایی تعاونی ها که تامین بخش مهمی از اقتصاد کشور را بر عهده دارند انجام خواهیم داد.





