هشتمین شورای اداری آموزش و پرورش درگچساران

بلور گچساران: هشتمین جلسه شورای اداری در آموزش و پرورش گچساران برگزارشد.

پایگاه خبری، تحلیلی بلورگچساران: صبح امروز جلسه شورای اداری،با حضور مدیر آموزش وپرورش،رئیس سپاه پاسداران،شهردار، مسئول روابط عمومی شرکت نفت وگازگچساران وجمعی از اعضای شورای اداری شهرستان گچساران در سالن اجتماعات این شهر تشکیل شد.

یکی از موضوعاتی که در این جلسه موردبررسی قرار گرفت موضوع تغییر کاربری شدن زمینهای اداری آفتابگردان به کاربری آموزشی بود.

رئیس اموزش وپرورش در زمینه مجاورت مدرسه مالک اشتر، با مغازه پرکن کپسول گاز گفت: بااین مسئله استشناق مواد گازی وانفجار، ۳۰۱دانش آموز را تهدید می کند، وهرچه سریعتر باید تدابیری اندیشیده شود.

شهردار درهمین زمینه بابیان اینکه این مغازه نباید نزدیک منازل مسکونی باشد،گفت این مسئله را پیگیری می کنم.

در ادامه جلسه مقیمی افزود: شنبه آینده تعداد ۱۱۰۰نفر از دانش آموزان گچسارانی عازم مناطق جنگی هستند.وی هدف اصلی سفر راهیان نور را احیای فرهنگ شهدا دانست.

رئیس آموزش وپرورش در انتهای جلسه بابیان اینکه به تازگی مسئولیت برگزاری کنکور دانشگاهها به عهده دانشگاه آزاد قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش سالها عهده دار تعلیم وتربیت دانش آموزان است،و حق ماست که در پایان تحصیلات، خودمان کنکور آنها را برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!