بلورگچساران: جمعی از زائران عراقی و عربستانی در شب تحویل سال نو و روز میلاد امام علی(ع) به زیارت حرم مطهر امام زاده بی بی حکیمه مشرف شدند.
پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران: به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، ابراهیم قاسمی کارشناس فرهنگی،اجتماعی و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: بیست و پنج نفر زائر عراقی و چهار نفر زائر عربستانی، در شب تحویل سال نو و روز میلاد امام علی(ع) به زیارت حرم مطهر امام زاده بی بی حکیمه(س) مشرف شدند.
ابراهیم قاسمی گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در سه بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) ،بقعه متبرکه کاکامبارک(ع) و امامزاده جعفر(ع) شهرستان گچساران برگزار می شود.








