به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، در پی هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در پی بارشهای موسمی روزهای آینده ستاد بحران شهرداری به ریاست شهردار تشکیل جلسه داد.
شهردار دوگنبدان ضمن تاکید بر آمادگی کامل همه واحدها طی روزهای آینده گفت:با توجه به اهمیت و اتفاقات استانهای دیگر در بحث بارندگیهای شدید باید با حساسیت بیشتری نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کرد.
قشقایی افزود: انجام لایروبی جداول و کانالهای سطح شهر جهت جلوگیری از انسداد مسیر باید صورت پذیرد.
وی از شهروندان خواستند در صورت وقوع بارندگی هر گونه انسداد مسیر در معابر یا جویهای آب را از طریق تلفن ۱۳۷ اعلام و گزارش دهند.
شهردار دوگنبدان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی واحدهای مختلف مدیریت شهری و رفع نقاط آبگیر در سطح شهر، شاهد کاهش مشکلات احتمالی برای شهروندان باشیم.







